444 0 234
Sizden Gelenler
İletişim
Kariyer
Kurumsal

1. Hasar anında sigortalının yapması gerekenleri ve kaza tespit tutanağının doldurulması konusunda ilk desteği sağlamak

2. Kaza anında sigortalının tutanak tutma konusunda sıkıntı yaşaması gibi durumlarda olay yerine giderek destek verme

3. Sigortalının olay yerinden aracını çekici ile servise çektirme

4. Sigortalının talebi doğrultusunda kaza yerine ikame araç yönlendirme

5. Sigortalının kaza sonrası aracını adresinden aldırarak servise yönlendirme ve sigortalının adresine ikame araç yönlendirme

6. Sigortalı hasar sonrası ofisimize geldiğinde aracını kendisinden teslim alma ve hemen kendisine araç verme

7. Konut poliçesi çerçevesinde sigortalının kapıda kalması gibi durumlarda çilingir yönlendirme

8. Konut poliçesi çerçevesinde sigortalının oluşan hasarı ile ilgili hasar dosyası açarak eksperin yönlendirilmesi

9. Sigortalılarımızın kaza sonrası verilen ikame aracının onarımdan önce süresinin dolması durumunda kendi bünyemizden ikame araç takviyesi yapma

10. Kaza sonrası sigortalılarımızın ambulans veya hava ambulansı ile naklinin sağlanması

11. Sigortalılarımızın anlaşmasız serviste aracının onarımını yaptırması durumunda tamirhanenin hasar ödemesini sigortalılarımızın yerine tarafımızca ödeme yapmak

12. Haklı trafik kazasında aile bireylerine ödenecek tazminatların takibini yapma

13. Konutta oluşan cam hasarına ilişkin assistance firmanın yönlendirilmesi ve hemen cam değişikliğini eksper beklemeden değiştirme

14. Araçlarda oluşan cam hasarının sigortalının adresinde değiştirilmesi

15. Sigortalının aracında oluşan hasarın onarıma alındıktan sonra takibini sağlamak ve sigortalıyı bilgilendirmek

16. Sigortalı araçta oluşan hasar boyutuna göre pert olma durumunda sigortalının araç bedelini araştırma piyasa değerini çıkartma ve sigorta şirketi ile pert rakamını netleştirme

17. 7/24 sigortalının hasar ile ilgili destek alabilmesi için karşılarında muhattap bulması

18. Seyahat esnasında kaza ve arıza oluşması durumunda sigortalının seyahatinin tamamlanması veya konaklama hizmeti verilmesi

19. Lastik hasarında sigortalı tarafından stepne lastiğini değiştirememesi gibi durumda yol yardım yönlendirerek lastik değişiminin sağlanması yada aracın en yakın lastikçiye çekilmesinin sağlanması

20. Bilgimiz dışında açılan hasar dosyaları için sigortalılara arayarak bilgilendirme ve ikame araç ihtiyaçlarını gidermek
Vade Hatırlatıcı
iletisim@oguzemeklier.com.tr
E-Bültenimize Kayıt Olun
Memnuniyet Anketi
Haritada Göster